Gulaybayer Novamom_ vifolik benimki içinde mineral omega vs. Mevcut doktor 12. Haftadan sonra da devam edebilirsin dedi
Pelinakcn Novamom_ ocean kullandım doktorumun tavsiyesi üzerine hamile olmadan öncesinde de ilk 3 ayda da
HTCMHMTKZK denisemd Benimde aynısı doktorum onu önerdi son aylara kadar kullanicam size ne zamana kadar dedi
Yahsialeyna Novamom_ ilk gebeliğimde elenatal1 vermişti doktorum kimyasal geçiriyormuşum şuan tekrar gebe kaldım idrar pozitif çıkınca tekrar kullanmaya devam ediyorum hala kan vermedim
DefneErva Novamom_ Folidoce kullandım ama tavsiye etmiyorum. Aşırı mide bulantısı yapıyor, onu bıraktıktan sonra mide bulantılarım büyük ölçüde azaldı. Resmen bilmeden kendime işkence etmişim.
Verasmommm Novamom_ folbiol kullanmıştım bir çok gebe fazla geleceğini söylediği için doktoru kullanmıyor sanırım ama bana doktorum önermişti ve kullandım
bubuiledudu Novamom_ ben geçen gebeligimde vinalac kullanmıştım kaybettim onu şimdi iki aydır yine kullanıyorum gebelik planlayacagim diye içeriği çok güzel bunu kullandığımdan beri vücut direncim yukseldi hasta olmuyorum
seyma9188 Novamom_ Folbiol (yarım tablet ) kullandım planlı bi gebelikti benimki.Bu yüzden gebelik öncesinde başladım kullanmaya.12 haftam dolunca bıraktım.Doktorum 2 ayrı ilaca başlattı.
seyma9188 Novamom_ Kadın doğuma gitmeden sağlık ocağı doktoruna da yazdırabilirsin ben öyle yapmıştım.