Sevk123 Rabiyeksgl benim doktorum 41. Haftana kadar bekleyelim gelmezse suni başlatırız demişti ama 38 biraz erken degil mi belki gelir kendi isteğiyle kendi sancınızla
Sevk123 toffeenut yani bebeğe bağlı tabi ama eğer suyu kordonu iyiyse bekletiyormus bazı doktorlar bende doktoruma bıraktım şuanda hala baş yukarı mesela dönmemiş nasıl olucak bilmiyorum 🥹
toffeenut Sevk123 benim de her şey normaldi sancını bekleriz dedi hep doktor 40+2 de geldi. Sancıyla birlikte dönebiliyormuş bazen.
Rabiyeksgl Su fazlalığı varmış ve bebekte kendi haftasında 4000 gr üstüne çıkabilirmiş. Ama suni sancı ile başlatmak sana korkutucu geldi.
Sevk123 Rabiyeksgl suni sancıdan bende korkuyorum ama sağlıkla gelsinlerde yapcak bir şey yok insallah bugün kendi sancınız gelir
ipekveatlas Rabiyeksgl suyum sızıyomuş zaten minik minik sonra acıklık ilerlemeyince 2. gün suyumu patlattılar. doğum hikayemi yazdım biraz aşağıda etkilenmiceksen okuyabilirsin..
Tiredshe İlk kızımda 41 hafta da suni sancı ile doğurdum şimdi ikinci bizde 38 hafta dolana kadar bekleyeceğizz sonra yine suni sancı verecek bebeğin kilosu gayet iyi çünkü ve doğum şeklini almış durumda.
Tiredshe Rabiyeksgl korkmayın ona zarar verilecek bir şey olsa doktorunuz yapar mı hiç bebeğin kilosunun fazla olması daha büyük tehlike o yüzden ben mesela yatış gününe kadar doğurmaya çalışıyorum belki kendi gelir diye inşallah