Öncelikle bu indirdiğim gebelik takibine göre 8 haftalık olarak gözüküyor fakat doktor 6+6 dedi gelişmemiş kese vardı gelişmiş bebek içine girmiş gayet iyi ama kalp atışımı duymadılar ve utrosonografi girdim ondada frekans alamadılar sonlandıralım anestezi ile vakum ile cekelim dediler eşimle biz beklemek istedik . Diğer ebe arkadasım bazılarında geç olabiliyor bekle biraz daha dedi bu durumu yaşayıp kalp atışımı duyan varmı bana yardımcı olurmusunuz?