Hznpla Merhaba hamişlerr 5.ayımıza girmek üzereyiz. Yarın ailemi görmeye gidecem doktora sormayı unuttum ama bir sakınca olmaz demi uçağa binmemde ve alırlar mı🤔bildiğim kadarıyla ilk 3 ay tehlikeli oluyor sizler hamileyken yolculuk yaptınız mı nasıl geçti?🙏🏻🥰
Rumeysabas Hznpla ben 2 kere yaptım bı sorun olmadı o dönemlerde doktor raporuna da gerek yok sanırım THY’da uçmuştum istememişlerdi. X ray cihazlarından da geçmedim hamile olduğunuzu söylerseniz sorun etmiyorlar
Nazendegelincik Hznpla 4 aylıkken bindim doktorada sormuştum sorun yok demişti zaten. Hamileyim deyince aramaları elle yaptılar, herhangi bir sorun olmadı, 1 ay kalıp 5. Ayımda da aynı şekilde ucakla geri döndüm. Uçak kalkarken Korkma, heyecan yapma yeter 😊
Kubra_miray_szr 6 ay doldumu uçağa alınmıyor bende binecektim almadilar oda seyehat turkiye içiydi 🤗🤗🤗6 ay sonundaydim