Mayıs ayında dış gebelik yaşadım şimdi hamileyim bana tekrar etme olasılığı var dedi doktorum hep endişe içindeydim. Bugün gittim ve keseyi gördüm Allah’ıma binlerce kez şükür ki dış gebelik değilmiş. O kadar korkuyordum ki uykular uyuyamıyordum. Dış gebelik geçirip karamsarlığa düşen herkese bu post umut olsun istiyorum. çünkü ben çok araştırdım genelde olumsuz yazılar gördüm. Dua edin rabbinize sığının ve korkmayın O en hayırlısını bilen. İnşallah kalp atışlarını da duyar daha da rahatlarim amin ☺️🤲🏻🤲🏻🤲🏻