Bimucizeee Cift yumurta ikizleri normal doguran varmi arkadaslar ?benimkiler ikisi bas gelis doktr normal dogurursun dedi ama ankara gazide yapcam dogumu ordaki doktr ne diyecek bakalim ilk dogum normal,normal dogumda bebekler oksijensz kalir diye korkuyorum
Gzdfth95 Bimucizeee Canım ben de ikizlere hamileyim şu an otuzuncu haftamdayım doktorum normal doğum önermedi çocuklar oksijensiz kalır diye sezeryan olucam
Anisalenamom Bimucizeee Normal doğuran elbette var ki benim akrabam doğurdu ben ne kadar istiyorum normal de benim bir bebek makat geliş doktorun mu dedi oksijensiz kalır diye
star3star Bimucizeee canım ikizlerde normal doğum önerilmiyor.bir bebek normal olsa bile diğer bebek o kasılmalardan sancılardan içerde strese giriyor oyuzden bebeği strese sokmana hiç gerek yok.birde ilki çıkıncaki acıyı sonra kimbilir kaç saat daha bekliyceksin hemen peş peşe çıkmıyorlar normal doğumla
Hellili Bimucizeee çoğunluk doktor hiç riske atmıyor direkt sezeryan diyorlaar ki haklılar da bence Allah korusun birine bişi olsa hesabını kim verecek devlet hastaneleri hele normal doğuma hiç sans tanımıyor sağlıkla alın kucağınıza da doğum şekli önemli değil
Bimucizeee Anisalenamom doktrm normal dogurabilrsn dedi dogum yaptrmiyo ankara gaziye gidecem dogum icin
Bimucizeee star3star ikisinin basida asagida bende o riski dusunuyom hadi nefes alamazsa Allah korusun