kan sonucum 919 çıktı o gün bi kaç damla kahverengi lekelenmem oldu daha önce düşün yaptığım için akşam dra gittim bana düşük için bi kaç ilaç verdi ve o gün keseyi gördü(operatör tüp bebek uzmanı)o günden beri bi sıkıntı yaşamadım1 buçuk gün sonra tekrar betama baktırdığımda 1308 e yükselmişti başka dra gösterdim değeri çok yükselmemiş kese gözükmez dedi (acilde pratisyen hekimdi doktor) içime bi şüphe düştü daha önce böyle bişeyle karşılaşan oldu mu?