Öncelikle herkese merhaba. 11+2 haftalık hamileyim. Aşırı sırt ağrım var 3 gündür geçmedi. Ayakta hissetmiyorum ama oturunca uzaninca hissediyorum. Bel değil sırt böbrek kısımları. Doktora gidemem şimdi uzak baya randevu alıp anca giderim. Size de sormak istedim çok korkuyorum