symatk Kızlar motosiklete binmek gebelik açısından tehlikeli mi arabamız yok motorla gidip geliyoruz çarşıya bi sıkıntı olmaz demi
Deletedmom727272 symatk kaportasının vücudunuz olduğu bir aracı kullanmayın derim. Çarpışma testleri bile 40km ile yapılıyor. Allah korusun
syagmurr symatk kazadan dolayı tehlikeli ama ben 3 ayıma kadar bindim doktorumada sordum binebilirsin normal hayatına devam et hiç sorun değil dedi. Başka ulaşım aracımız yoktu mecbur bindim sonra araba aldık ama almasaydık 3 aydan sonra binmezdim göbek çıkınca daha çok sarsılıyor
[silindi] symatk valla bizim tek aracimiz motor , evin onunden otobus falan da kalkmiyor 39+3 hala tik yok , ama tabi dikkatli olmaniz gerek , ben bir problem.gormedim bindim. Karniniz ciktikca esinize kalan yer azaliyor ama olsun :)
Gnz symatk dikkatli ve yavaş sürüldüğü sürece bir sıkıntı olmaz inşallah 8 aylığım bende arabamiz olmadigi icin uzak yerlere giderken mecbur biniyorum cok şükür bi sıkıntı olmadi doktorumada sordugumda sarsilmadigin sürece sıkıntı yok demişti
Fatmaaparlak Dikkatli bi şekilde bine bilirsiniz arabaylada bi kaza yapsanız bebeğinize bişey olabilir yolda yürürken bi arabada gelip size çarpabilir bende biniyorum. Bizim toplumumuz böyle şeylere alışık olmadığı iÇin sürekli bişey olur binme tarzında baskılarından kaynaklı böyle düşünüyoruz . Siz insanlara kulak asmayın bu konuda bence .
saglikciaanne Canım ben 18 haftalık gebeyim hatta 19 olmak üzere 16 ya kadar kendimde bindim esimlede bindik sıkıntı yok yollardaki girinti cikintiya dikkat et fazla hoplatmasin seni
Gnz [silindi] Bende öyleyim etraftakiler binmeme cok kızıyor ama napim bi sıcakta otobuse minibuse binmektense motor en guzeli
4141 symatk ben 34. Haftama kadar bindim bişey olmadı çok şükür oğlumun mezarına gidip geliyorduk eşimle sık sık
Gizem260 symatk arabamız var aslında ama bazen çok uzağa gitmeyeceğimiz zaman ya da dolaşmak için falan biniyoruz Yani aslında binmemek daha iyi ama