astroloji123 açıkcası ben taramaya karşıydım yaptırdım kocamın isteğiyle
Devlette yaptırdım
Taramayı nerede yaptırdıgın cok önemli değil bence çünkü kan değerleri be ultrason birlikte bakılıyor
Benim üçlü taramam sıkıntılı çıktı ama aminosentez ya da nifty yaptırmadım
Bence ikili tarama önemli
Sağlıkcıların genelide öyle söylüyor
Setaylı ultrasona gelince kesinlikle yaptır ben üniversite hastanesinde yaptırdım
Randevumu aldım sıra bile beklemeden gittim girdim
Bi hoca bi ögrenci vardı
Öğrenciye anlattığı için yaklaşık yarım saat 45 dakika tek tek damarları göstererek parmaklarını sayarak öğrenciye anlattı
Ben pek bişey anlamadım ama😂 olsun beniş iyiymiş
Tek farkı bu bence
Sana göstermiyorlar kendileri konusup tek cümled özetlediler