BehiyeGrel Hamişler selam biz doktorumuzu ve hastanemizi değiştirmek istiyoruz ? Fiyat olarak ta çok pahalı bi yer istemiyorum açıkcası önerisi memnun kalanlar paylaşırsa çok sevinirim 🤲🤗😍
Mum56 BehiyeGrel ben özel okmeydanı aslı çoşkun Şevket'e gıdıyorım ama hastane degıstırecegım tam teşekkülü bir hastane degıl onermıyorum bende şişlide oturuyorum genelde Şişli Etfal öneriliyordu oda taşındı okmeydanı ssk önermem gıtmeyın derım şimdi bende hastane arıyorum 6. Aydayım
BehiyeGrel Mum56 biz açıkcası Florence hastanesine gidiyoruz ama fiyatları çok pahalı muayene ücretleri bile arttı o yüzden arayıştayız . Teşekkür ederim özel Okmeydanı silinmiş oldu aklımdan..
Mum56 BehiyeGrel Kağıthane'de varmış derin dere hastanesı dıye ona bı bakacak eşim açıkcası çok yüksek özeller fıyatları uçmuş
BehiyeGrel Mum56 kesinlikle öyle orayla ilgili güzel şeyler duymadım hiç açıkcası 😔 Mecbur Florence devam edeceğim bende sanırım doktor güvenim Yok çünkü .
Medinee BehiyeGrel derindereyle ilgili nasıl olumsuz yorumlar duydunuz acaba merak ettim oraya gidiyorum da Doğum mu sıkıntılı acaba
Hulu Ben sisli memorial da Evrim Hanima gidiyorum. Asiri derecede memnunum. 45 dk ya yakin muayene ediyor, kucucuk seyler hakkinda bile bilgilendiriyor, istediginiz zaman ulasabiliyorsunuz. Evet pahali ama hali hazirda zaten ozel hastane tercih ediliyorsa, buradan devam edilebilir. Ben 4 ayri doktor degistirdikten sonra gercekten gonlumdekini bulabildim.
BehiyeGrel BehiyeGrel muayene ücretleri 250₺ Normal 5000 Sezeryan 6000 bu fiyatlar şuan açıkcası ama doktorum normal Doğum öncüsü ve destekçisi sırf bu yüzden tercih editörüm açıkcası 🙏🏻
BehiyeGrel Mum56 biz 18.haftayı bitirmek üzereyiz . muayene ücretleri 250₺ Normal 5000 Sezeryan 6000 bu fiyatlar şuan açıkcası ama doktorum normal Doğum öncüsü ve destekçisi sırf bu yüzden tercih editörüm açıkcası 🙏🏻 Buralarda oturuyorsan tavsiye ederim 🤗
BehiyeGrel Hulu çok pahalıymış gerçekten 🙏🏻 Memnunsanız hayırlısı ile sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🤲
BehiyeGrel Medinee yani burda yazan bir çok yorum da öğrendim birde yakın arkadaşım gitti memnun kalmadı detay bilmiyorum açıkcası sadece iyi değil diye duyum aldım..