Kaderrrrmtl Kızlar 21 haftalık hamileyim sabahları kalktığımda özellikle sağ kol ve parmaklarımda uyuşma oluyor sizdede oluyormu normal birşeymi bu ?
Birgul Kaderrrrmtl benimde olurdu çok fazla kalsiyum ve B12 eksikliğim çıkmıştı ilaç kullanmıştım biraz rahatlamıştı ama tamamen geçmedi hiç bi zaman ve doktor normal diyordu
Nissaam Benimde oluyo hatta doktoeuma sorucaktim bu sefer gidisimde sağ elimde 3 parmagim uyusuyo hep bisilerle ugrasincada koluma kadar cikiyo uyuşukluk magnezyum kalsiyum hapi iciyorum ama gecirmiyo
Kaderrrrmtl Nissaam Nissaam benimde aynı şekilde oluyor gün içinde yemek yaparken telefonla uğraşırken falan çok rahatsız ediyor daha kontrole gitmedim gidince soracağım ya
Nissaam Kaderrrrmtl elektriklenme gibi oluyo elime yorunca kirecleme olmuş diyende var bakalim doktor ne dicek insallah dogumdan sonra kalmaz bunlar😞
Gozzy Ellerim parmaklarım uyuşuyor benim de, doktoruma sordum kilo alımı ve ödemden kaynaklı sinirlere baskı olduğunu söyledi. Doğumdan sonra düzelir diye umuyorum