Hanımlar selamlar💐 35 hafta ikiz gebeyim 1 haftadır heryerimde kaşıntı var doktora gittim alerjik dendi serum yapıldı kan yapıldı ama değişen birşey doğumdan sonra geçer dıyorlar ama malum yaz sıcak dayanamıyorum bu durumu yaşayanlar var mı nasıl geçer bilgisi olan