Eşimin memleketinde köye gitmiştim soğuktu. dönünce grip oldum galiba burnumdan koku alamıyorum hic.yediğim hiç birseyin tadını alamıyorum ne kolanya kokusu ne parfüm hiç birşeyin kokusu ve tadı yok.kovit olabilir mi? Yada sağlık kuruluşuna başvursam iyileşmeye yönelik birşey yaparlar mı?