edis22 Mereba yeni anneler. Bebegime arada biberonla mama veriyorum ama her defasinda bogazina kaciyor boguluyor gibi oluyor ve ben kendimden geciyorum o an. Sizinkilerdemi oyle oluyor yoksa benmi beceremiyorum vermeyi?😑😒
Smyye1B edis22 Benim oğlum ağzında biriktiriyor toplu yutmaya çalışıyor o zaman boğulur gibi oluyor. Hemen kaldırıyorum.. Belkide bebeklerimiz beceremiyor. Emzirirken de aynı şeyi yapıyor biriktiriyor.
aysenurtc edis22 yavaş akışlı biberon başlığı almanız gerekiyor Philips in 0+ yenidoğan için olanı veya Lansinoh yavaş akışlı olanı öneririm