Busra1644 doğum sebebi değil ama yaklaşan doğum olarak söylemişlerdi eğitimler de kişiden kişiye değişir belki sizinki çok erken başladı belki daha çok doğumunuza belki yediğiniz bişey etkiledi mesela ben yeşil nohut haşlanmış Mısır filan yiyim hemen ishal olurum bi süre devam eder 30 haftalığım bende belki öyle bişey olmuştur hemen kötü düşünmeyin. Hem bilirsiniz ki bebeğimiz ne zaman geleceğini kendi belirler🤗 yakın bi arkadaşım 32 hafta civarında doğurdu bebek gelişimini tamamlamış ne kuvez ne ciğer geliştirici ile erteleme yapmadılar olumsuz hiç bişey yaşamadı sağlıklı bi şekilde hastaneden çıktılar, güzel düşünün 🙏😊