Melekk11 ben kızıma hamileyken rüyamda kızımın ismini Eylül koymuşum. Ama ben miray istiyorum diye de hiç etkilenipte aklımı karıştırmadim. Nitekim de miray oldu adı kızımın. Sonra niye Eylül miray koymadım diye kendime kızdım. Seneler sonra öğrendim ki 15-20 senedir küs olduğum konuşmadığım hala kızının da kızı olmuş adını Eylül koymuş meğer onun kızı benim kızımdan büyük 😄 iyiki koymamisim dedim. 🙈 Fena havalanırdı yoksa benim kızımın adını koymuş derdi arkamdan iyiki mirayda istikrarlı olmusum😄 simdi ikinciye hamileyim cinsiyeti öğrenmeden eğer buda kız olursa Duru koymak istiyordum. Erkek olunca isim işi babamıza kaldı tabi 😋🙈
Eylül ismi beğendiğim bir isim bu arada bizimde doğumumuz eylüle denk geliyor 🌼