Eymennannesi-61 Devlet hastanesinde sezeryan doğum yapanlar tavsiyeleriniz nelerdir nasıl ilgileniyorlar?
4141 Eymennannesi-61 ben yaptım hiçte öyle öcü gibi değillerdi gayet ilgiliydi özellikle ameliyat hanedeki çalışanlar bayağı güler yüzlü karşılaşmışlar di☺️
Nur123aa Eymennannesi-61 bende yaptım şehir hastanesiydi herşey mükemmel geçti benim tansiyonum yüksekti bana çok iyi davrandılar ilgi alaka Moral ben çok memnun kaldım 😍
Naz88 İstanbul Çapa Tip da sezeryen doğum yaptım. Erken doğumdu. Çok güzel ilgilendiler. Dikişlerimde düzgün. Hiç sorun yaşamadim. Serviste hemşirelerde ilgili güler yüzlülulerdi.
sanslibiranne Naz88 canım sondayı anesteziden sonra mı taktılar yoksa ameliyathaneye gitmeden gözlem odasında mı taktılar
Naz88 sanslibiranne ameliyata girmeden taktılar. Sinek ısırığı kadar bir acıma oldu. Sonra bir şey his etmedim. Sürekli nst ye bağli olduğum için kalkmamam gerekliydi. Wc ye sık sık gidiyordum. O yüzden erken taktılar
sanslibiranne Naz88 tedirginim açıkçası acıyacak diye yatışım yapıldığında takmışlardı benim acımıştı 😞
Naz88 sanslibiranne dikkatli takmadilarsa acitmiş olabilir. Ben his etmedim fazla. Ama bir yarim saat alışana kadar rahatsiz oldum. Altıma işiyormuş gibi🙈