37 haftalık oldum bugun ve kasıgım çok şiddetli bir şekilde agrıyor rahmime vuruyor belimden gelen bir agrı karnım patlayacak gibi hissediyorum sertlikten adet sancısından biraz fazla sancı var ayak parmaklarıma vuruyor bu haftalarda normal mi bilmiyorum tuvalete zor gidiyorum bilen varsa yazabilir mi