28+3 üz sabah 10 da uyandığımda kanamam oldu bacaklarımdan süzüldü resmen çok korktum titredim resmen çok ağladım direk hastaneye geldik kalp atışları normal hareketleri normal nst de sancı çıkmadı şükürler olsun ama hala korkuyorum doktorum riskli bişe yok dedi yatış verdi ama hala içim çok kötü başına gelen var mı😞