masalimsii canım allah’ım sağlıklı versin kucağına ilkimde yaptırdım 2.ci tereddüt suz yine çünkü her gebelik.farkli amniyon sıvısı yüksek cıktı sonuç gebelik şekerim var tansiyon var ve tiroit cıktı ve tiroit ilk gebe kaldığımda varmış bana daha yeni söylediler ilaca yeni başladım yani Ilkde hiç biri yoktu allah’ım evlatlarımızı sağlıklı olarak versin inşallah kucağimiza