Eşimle hamile olduğumu öğreneli bu ikinci kez şiddetli tartışmamız aslında tartışma değil çünkü tek taraflı oluyor ve bnm telefonun ucunda sinir krizi geçirip uyumamla sonuçlandı ikinci kez oldu bu..tartışma konusundan bahsetmeyeceğim belki birçoğunuza çok absürt gelecek saçma sapan bir şeyden sinir krizi geçirdim , bebeğe etkisi olmış mudur o an sakinleşmeye çalıştım ama asla mümkün değildi kızlar.. 😔😔😔bu sabah bulantım olmadı ve göğüs ağrım geçti gibi hissediyorum 🥺bide beyin gelişimi için çok olumsuz şeyler yazıyor , sakin kalmak elimde değildi allahım delireceğim bu hamilelik böyle nasıl geçecek bn çok gergin biriyim galiba