Ozge2304 ben...
20 Haziran 2017de 4 aylık bebeğimi kalbi durdu hemde cinsiyetini öğrendikten tam 1 hafta sonra.
Ve en son 30 Ocak 2018 de adet gordum şubatın sonunda 1 aylık gebe olduğumu öğrendim. Mucizevi şekilde, inanamadık. Aralarında 7-8 ay var ve ben panik atak oldum. Her animi korkuyla endiseyle yasiyorum.
Şu an 34 haftalik gebeyim Rabbim tekrardan erkek evlat nasip etti bu haftaya kadar hiç-bir testi yaptırmadım bebeğime
Rabbim ne verirse kabulum, birşey olcaksa olacağı varsa olur zaten önüne geçemezsin.
Ben kürtaj olmamıştım suni sancıyla normal dogurttular. Ve hiç korumamistim bendende test falan istediler parca alıcaklardi ve bir takım test yaptırmadım çünkü doktorlara guvenmiyorum