Ayseakdag Kizlar merhaba 27 haftalik hamileyim 2 cm açiklik olustu 3 gun hastane de yattim ciger gelistirici igne yapildi 2 doz suan da sancim falan yok ama erken dogum riski var . Basina böyle bisey gelen oldu mu
_akalin3 Ayseakdag bende 22 hafatda oldu selviks boyuda kısalmıştı 3 cm acıklık vardı kanamamın durması bekledıler 23 haftada serklaj yaptılar ama gec atılan serklaj oldugundan 26 haftada dogum yaptım oglum 1 kg dogdu 91 gun kuvezde kaldı suan 3.5 yasında cok şükğr iyi
Hbusraa Senin daha erken tabii ama bence stres yapma benim de kim bilir ne zaman açılmam oldu bilmiyorum ağırlarım oluyordu ara ara
Hayal22 _akalin3 cok şükür sağlıkla almışsınız kucağınıza ben serklaj oldum sarım 15 haftaliktim bir sorum olucak size normal doğummu yaptınız sezeryanmi birde serklaj dikişi alındımı doğumdan once
_akalin3 Hayal22 26 haftalık dogumumda alınmadı bebek dikişi atıp normal dogum şeklinde dunyaya geldı suan ıkıncı gebelıgımdeyım kısalma filan yokken önlem amaclı 15. Haftada dikiş atıldı suan 33 haftalıgım 37-38 gıbı doktor dikişleri alıcak inşAllah extra aksilik olmazsa normal dogum olucak
Hayal22 _akalin3 bisey daha sormak istiyorum şuan bana cinsel ilişki yasak daha doktora gitmedim doğuma kadar yasakmı oluyor acaba