zehramiray Benim doktorum alanında uzman iyi bir doktordu 37. Haftada falan doğumların çoğunda bebeğin kuvoze girmesi gerektigini söylüyordu. Nefes alması sıkıntı olabiliyormuş sadece kilo meselesi değil, enfeksiyona çok açık oluyor, anne karnında her geçirdiği gün çok önemli demişti. Sarılık oluyorlar mesela birden bilirubin ciddi yükselebiliyormuş 38. Haftada doğan bebekle 37 de doğan bebek çok fark ediyor demişti. Hatta bir gün bile fark ediyor demişti. Bence bekle 40 a kadar yolu var