Momy_eyyuptalha Merhaba kızlar belim çok kötü ağrıyor böyle adet olacakmış gibi bir his var sizce normal mi doktorumda burda deil tatildeler nasıl yapicam hiç bilmiyorum
Senaras0604 Momy_eyyuptalha Ben de 24. Haftadayım ara sıra benim de o ağrılar oluyor eğer sık ve devamlı olan bişey değilse endişelenmenize gerek yok
Lylts Momy_eyyuptalha merhaba şuan nasılsınız bizde 23 haftalık olduk 2 gündür bel ağrısı var magnezyum a başladık inş sizde durumlar normale dönmüştür 🙏🙏
Momy_eyyuptalha Lylts az önce düşündüm de hiç geçmedi bu bel ağrılarım 😂diye doktora söyledim şiddetli olmadıkça kanama vs olmadıkça korkma gayet normal dedi aynı valla