immos Kubra_miray_szr valla yaz için benim de favori yemeğim bir de yeni tarifini buldum efsane 😄 hep kavurarak yapardım soğanını falan artık öyle yapmıyorum hem kokmuyor burnuma soğan hemde inanılmaz güzel oluyor
Kubra_miray_szr immos fasulyeyi nasıl yapıyorsun söyle bende yapayım değişiklik olur🤗sulu ve sarımsaklı devamlı yaparım başka çeşit var sanırım sizde😁😁
immos Kubra_miray_szr sadece yarım çay bardağı suyla tam zeytinyağlı fasülye kıvamında oluyor link bırakayım deneyin mutlaka biz bayılıyoruz [
kahvesever__ Imaram3 gelin mi gittin Adana’ya benim annem de Adanalı çok giderdik küçüken hiç duramazdık sıcaktan