Kızlar daha önce hastaneye gittiğimde bebegimin haftası doktorun yanında da benim yanımda da aynıydı günü gününe uyumluydu son bir kaç haftadır 1 hafta geride söylüyor haftasını acaba doğrusu ne bugün 37+1 oldum ama doktor a göre 36+1 hangisi doğru bilgisi olan yazabilirmi