meryemefem Arkadaşlar doğum yapalı 2,5 ay oldu ve 15 gündür adet oldum bitmiyor bir türlü cezareette doğum kontrol hapı kullanıyorum 10 günden sonra özür kanı sayılıyor ibadetlere başlanabilirmiş ne yapmalıyım bilgisi olan var mı