Nrdn Slm arkadaşlar hamilelikte kefir içmenin bebeğe zararı var mıdır?içen tüketen arkadaşlar var mı içimizde yazaraanız sevinirim
Mavi20 Nrdn içiyorum 😋 ya süt ya kefir hergün birini içiyorum çoğunluk süt ama haftada 2-3 gün kefir içiyorum. Bebeğimde önde gidiyor 🤫
mucizemizibekliyoruzz Nrdn aksine faydalı. Doktorum her gün 1 tane iç demişti. Altınkılıçmış en iyisi sanırım
Neroizm Nrdn eger mayasini bulabilirseniz evde kendiniz mayalayip icin cok faydalidir sindirim sistemine dogal prebiyotik etkisi yapar. Markettekilerin icinde raf omrunu uzatmak icin koyulan koruyucu ve kimyasallar var.
deletedmom6295 Nrdn kabızlık çektiğim zamanlarda içtim. aslında en güzeli ebde mayalamak ama havalar sıcakken güvenemedipim için hazır aldım. çoğunlukla altınkılıç tercih ettim
Elyfnagme Zarardan cok faydası var. keske bende icebilsem. Bi kere denedim midem kaldirmadi eksidi bi degisik oldu 😪
Mavi20 Elyfnagme Danone’nin yeni çıkardığı kefiri deneyin meyveli olanları gerçekten hafif ve çok lezzetli belki kırabilirsiniz bu duyguyu 😇
Ysn Her gun 2 bardak içiyorum çokta seviyorum süt kansızlık yapıyor bu yuzden kefir ve yogurt yiyorum
Mavi20 DilaraNefes şeker probleminiz varsa sade tüketin. Eşim süt fabrikasında mühendis öyle bişey yok dedi. sadece aroması farklı.
Selim_Alparslan Bende aklıma geldikçe alıp içmeye çalışıyorum. Altınkılıç sade olan çok güzel . Ev yoğurdu yiyebilene tadı tuhaf gelmez bence.