AysegL89__ Lekem geliyor arada sancılarım olup geçiyor hemen bu çocuk çok inatçi çıktı gelesi yok yeri iyi galiba 😅
AysegL89__ 1oznuur Lekem ilk geldiğinde gittim normal dedi açılma yokmuş sancımda azmış gönderdi eve bende öyle olunca ikinci geldiğinde lekem gitmedim doğum suyum ne zaman gelirse öyle gideceğim
1oznuur AysegL89__ anladım benim doktor da benim sancıyı bekliyor da leken suyun gelirse hemen gel demişti ondan sordum 🫣