Merhaba hanımlar bugün itibariyle 15+1 olduk karın üstü yatmadan asla uyuyamıyorum sagima soluma yattigim zaman kulaklarım ağrıyor sırt üstü de hiç yatamıyorum sizin yatma şekilleriniz nasıl ne zamana kadar karın (yüz) üstü yattiniz yüz üstü yatmak bebeğe zarar verir mi ?