Nazli18 Hafta 3 kilo almışım biraz fazla geldi bana ama çok mide bulantım olmadığı için biraz yemiş olabilirim 🙈 artık akşamları yememeye dikkat ediyorum
Tiredshe İlk dört ay 8 kilo verdim berbattı su içsem bile kusuyordum, şuan 37 haftadayım hamile kaldığım kiloya ulaştım, ama gebelik şekerim çıktı son aylar diyetle geçti
happiestMom Eldgrn ben 100 kg dan 85 e düstüm kızıma hamile kaldım mide bulantısından ilk 3 ay 10 15 kg verdim hamileliğim boyunca verdiğim kiloyu aldım. Kızım suan 4,5 yasında ben cok güzel bir diyet ve spor sonrası 64 kg ile ikinci hamileliğimi yasıyorum yine berbat bulantılı bir sekilde. Ne yazık ki önemli olan saglık keske yiyebilsem de suan 80 kg olsam cünkü o kg veriliyor ben resmen işkence çekiyorum herşeyden herkesten tiksiniyorum dısarıya cıkamaz oldum bence sükredin ve size zarar vermiyorsa yiyin gitsin eninde sonunda o kilo gidiyor 👌🏻🥰