Anne9283 Kızlar hastane çıkışı takım almak istiyorum bildiğiniz uygun fiyatlı yumuşak güzel markalar biliyomusunuz 😘
_momy_ Anne9283 ben mooncatasarım da yaptırdım adanada birde pierre cardin takım aldım teendyoldan bebiş ikisi de çok güzel 37 haftam inşallah içinde görürüm 🌼😇🍓
Minik_prenses Anne9283 ben bebesoill den aldım çok güzel geldi baskılı yaptırdım yastık hediyeliydi 10 parça 270₺
Burcu0707 Anne9283 gayem baby bak trendyolda bana hediye geldi adi sani belli degil demistim ama kumasina mest oldum tam koton
mirage333 Anne9283 normal isimsiz falan istiyorsanız ben lcw den indirimli kuponlarla falan baya uyguna aldım. 5li hastane çıkıslarını 50 60 tl ye. Ama isimli 10lu set falan isterseniz instagramda büyükmutluluklarbutiği diye bir sayfada 410 tl ye yaptırdım + 25 tl kargo.
Bebek15 Benim bebegim kiz🌸 trendyoldan siparis etdim, az once geldi,o kadar guzel o kadar yumusacik ki fiyati 550₺ 10 lu set.🥰 https://ty.gl/65q9ttf9es
Gamzebldu Bebesoill’den yaptırdım çok memnun kaldım müsait zamanda görsel çekip paylaşacağım Çok ilgililer baskı yapılmadan taslak gönderdiler baskı yapıldığında hikaye olarak paylaştılar kesinlikle alacaklara tavsiyemdir🥰