Kızlar merhabalar ☺️ Neredeyse 2 aydır geçmek bilmeyen bir öksürüğüm var.Doktor alerjik astım teşhisi koydu.Verilen ilaçları bir süre kullandım öksürük kesildi iyileştim diye düşünerek bıraktım ama yeniden başladı.Uyuyamıyorum,konuşamıyorum bile öksürükten.Öksürükle beraber nefes darlığı,aşırı öksürükten kusma falan da oluyor.Dışarı çıkınca daha da artıyor havadaki polenden,tozdan.Aranızda gebe olup aynı şeyleri yaşayan varsa bana doğal bir yöntem önerebilir mi 🥺🙇♀️