OzgeBltt kız sekiz aylık hamileliğin başı değil sonu oluyor 😂 haftalık demek istediysen doktorun sakınca görmüyorsa girebilirsin anne ve bebek için sağlıklı olduğu söyleniyor benim ilk üç ay riskim vardı onlar hep kısıtlıydı o yüzden doktorun senin için en doğru kararı verecektir :) riskim bittikten sonra 21 haftalık iken tatile gittim denize falan girdim hiç bir sorun olmadı tabi doktoruma sormuştum ve hiç bir sakınca yok girmen çok iyi olur demişti