Keyf_endam19 Son günler de sabah kalktığım da el parmaklarımı açamıyorum çok ağrıyor şişiyor yavaş yavaş açılıyor sonra gün için de bacak kemiklerim de ağrıyor d vitamini de içiyorum ama bu durumu yaşayan var mı gidince doktora da sorucam
Bellacaio Keyf_endam19 yaz geldi sıcak ya havalar ödem oluyor, bu da elde ayaklarda ödem yapıyor ve ağrı yapıyor. İlk gebelikte benim çok olurdu. Sebebi budur bence. Su içmeyi aksatmamak gerek demişti doktorum.