Bu sene sizce en çok kız mı erkek mi?
mimir bence kız senesi ama benim oğlum olucak 😆
mimir kız daha çok gibi
mimir etrafımdaki 5 hamılenin 4ü erkek
Kaahvelii her ikisinden de okadar çok duydum ki 😳☺️ Benim de kız
21 haftalık olup cinsiyeti hala öğrenemeyen ben
elmaserkc21_ neden acaba, arkadan yandan görüntüden bile anlıyor artık doktorlar
@mimir yaşadığım şehirde 3 aydır doktor bulup randevu alamıyorum ki o yüzden
elmaserkc21_ 😣😐
Net erkek senesi bence 😂