Merhabalar, 1 haziranda hamile olduğumu öğrendim 96 degerle fakat ertesi gün kanamam başladı 2 gun sonra tekrar kan verdim yeterli artış var mi diye 114 çıktı doktorum dış gebelik yahut kimyasal olabileceğini iletti 4 gun sonra tekrar kan verdim fakat 145 çıktı. Dış gebelik tanısı konuldu ve tek doz igne vuruldum kalcadan. 15 gun sonra tekrar kontrole gittigimde betam düşmüştü kanamayla attigim söylendi. Simdi adet günüme hala 5 gün vardi fakat adet oldum. Başına böyle bir durum gelen oldu mu ne zaman gebe kaldiniz tekrardan. Simdiden teşekkür ederim.