Sedaaa19 Oncelikle saglikli guzel bir dogum diliyorum canim,mumkun oldugu kadar kafani oyalayacak baska seyler yapmaya calis bende cok dusunen biriyim ama baktim daha cok strese giriyorum ustune durmamaya calisiyorum,sun 27 haftaligim ve benimde 2.sezeryanim olacak kismetse ilk gebeligimde uzun sure öksürük sorunu yasamistim hatta sezeryan esnasinda bile öksürük durumu oldu o esnada ilacmi yapildi tam hatirlamiyorum ama sorun olmadi bende oncesinde gogus hastaliklarina gidip yazi almistim hatta bronsit oldugum icin normal ve sezeryana engel degil diye sonrasida zaten bebegim sarilik oldu pandemi donemiydi refakatcim yoktu kendim baktim bebisime cok sukur o sureclerde hic bir sorun olmadi dikislerde gayet guzel iyilesmisti sende hep guzel olumlu dusunmeye calis olurmu