AnGeL_24 Merhaba kizlar sizce sezeryan dogumda çocuğu kaçıncı haftada gotrulmesi iyi olur? Benim bi sorunum yok dokdor bu ayin 25 den itibaren isdediginiz vaxt goture biliriz ama kaçıncı haftada götürsem normal olur
tarcinnnn AnGeL_24 ben tam 39da doğurdum. Bir gün öncesinden lekem gelmişti ama mıhtemelen o gün zaten doğuracaktım 😂
AnGeL_24 tarcinnnn doğum bawladigi bazan sezeryan yapiyolarmi yani ben biraZcik saklamak istiyorum ama normal doğumun başlar diye korkuyorum
tarcinnnn AnGeL_24 benim tamamen şans eseri denk geldi. Annem de lekesi gelir ertesi gün doğururmuş 😅 tarih olarak 38e veriyor doktorlar ben kendim 39 istemiştim 🙏🏽 Normal sancılarım hiç başlamadan oldu