Umaysans Umay eski Türk mitolojisinde rahimde ki bebekleri lahusa anneleri tüm hayvan ve bitkileri koruyan tanrıçanın adı, devlet kuşu anlamlarına gelen isim, kızımın adını koyacağım nasip olursa❤️🤰
Seyma_nur1 Umaysans çocuğa tanrı ismi koymakta ne bilim ilginç🤔müslüman bir anneye yakışmaz o kadar anlamı güzel isimler varken yinede tercih meselesi😊
Nur8sonmezz Umaysans eşim ve ben Umay ismini çok beğenerek koymuştuk 6. Aylığa kadar kızımın İSmi umaydı sonra anlamına detaylıca bakınca hem bereket doğum sembolu hem tanrıça anlamları vardı hem ağır gelir diye düşünüp hem tanrıçanın koyulmaması gerektiği için değiştirdik bence iyi araştırın 🥰
Umaysans Seyma_nur1 mitolojik tanrı ismi diye geçiyor zaten çok şükür tanrı yaradan olarak kabül ettiğimiz( Allah) inancın her türlüsü saf bence demeniz gibi tamamen tercih meselesi.
Seyma_nur1 Umaysans müslüman biri için sakıncalı olduğunu düşünüyorum birine seslenirken tanrı diye seslenmek gibi bişe olur
3Muruvvet1 Benim kızlarım İnci Su Ecem Zümra Doğacak olana da Fatma Ela Allah’ın izniyle koyacağım birde oğluşum var elhamdülillah