Behiye89 Btlsrmen bol bol dinlenin ağırmış yapmayın. İlaç verildiyse ilaçları düzenli kullanın. Düzeliyor çünkü. Aynınhaftada yaşadım hastanede yattım bir gece. Şimdi 36 haftalık oldum 🌸
Btlsrmen Amin İnşallah🤲 ilaçlarım var hem hap hem iğne kullanıyorum doktor yatış verdi zaten.Ama halen daha ara ara kahverengi akıntı gibi kanama var 😔
Asliormanci Merhaba bende 15 haftalık gebeyim plesanta biraz önde dedi doktor sonra 3 kez lekelenmem oldu ipne vuruldum 1 hafta yatacağım sizin düzeldi mi vok korkuyorum ben