Aysekalkan üzülüyorum bazen eşlerimize 😁 benimki de yazık yiyor garibim oooo böyle harika olmus eline sağlık diye 😂 ben bazen atıyorum azıcık azıcık o zaman da kızıyor 😂 mecbur idare ediyoruz. Bebeklerimiz sağlıkla kucağımıza alalım da hiç önemli değil