beyzakuzu00 sen vicdancıları bir kenara bırak bende içiyorum gebeyim şimdimi sen kendi çocuğunu zehirledin diyip insanı strese sokup günaha girenler olacaktır bizimki ne kadar yanlışsa onlarınki de günah nasıl içmeyenlere saygımız sonsuzsa içenlere de öyle olmalı bence güzel arkadaşım önce azalt sabah kahvaltıdan önce ne şartla kendini bi lokma yemeden sigara içmeyeceğim diye alıştır sonra kahve hiç içme biz Türk milleti alışmışız sigaranın yanında kahveye ben bıraktım kahveyi valla mesela ben şuan günde iki tane zar zor içiyorum bırakamıyorum ama aslında sigarayı bile tam bitiremiyorum 4 5 duman içiyorum günlük arkadaşlarım diyor ki bana ben senin kadar içmesem hiç içmem ama elde değil maalesef sen kendini zorlama önce sana sağlıksız olduğunu bil sonra bebeğini düşün önce sen sigara aklına geldiği zaman bol bol su iç zaten suyun üstüne içince kötü tat alacağın için aramaz yavaş yavaş azaltırsın bırakamazsan bile Allah Hidayet versin ❤️