kuzeymomss Hatice123beril ben şampuanını kullanıyorum çok memnunum bir çok markaya göre kimyasal değeri çok çok düşük
Deletedmom52620 Hatice123beril çevremde çoğu kişi kullanıyor ben sadece kokusunu beğenmiyorum kendimde yüzümü yıkamak İçin kullanıyordum ama mustela ya geçtim.
4141 Hatice123beril kesinlikle öneriyorum çok güzel kokusu da kendiside yumuşatıcı sinida aldım çok kalıcı oluyor
Elisam123 Hatice123beril harika 2. Çocuğumda da onları kullanacağım hatta ıslak mendil ve bebe yağı şampuanı deterjanı yumuşatıcısı hepsi harika
Azra41 Hatice123beril Yeni doğan bebisler için zaten kokuya pek bakmayın diyorlar bende uni aldım senelerdir de kendi yüzümede onu kullanıyorum sonuçta yeni doğan cildide hassas oluyor Dalin bana ağır geliyor kokusu 😊