Ecosss Kızlar selam idrae yolu enfeksiyonu olan var mı varsa nasıl anladınız tedavisi nedir gebelik de
_fatima_1234 Ecosss canim bendede kawinti var boybreklerin hasta olmuw dedi ne geldiyse yedim hep tuzlu ve acili wimdi idrarimda tuz var ve kawiniyo ilac falan yazdi
Evhamlianne92 Ecosss antibiyotik tedavisi uyguluyoe doktor buna ek olarak mutlak hergun kizilcik suyu veya cayi tuket 1 bardak
Ball1903 Sarı yeşil renk akintin yoğunlaşmışsa biraz enfeksiyon oluyor ama kaşıntı yanma varsa miktarı çok oluyor sanırım.Bende de var dut kürü yapıyorum güzel temizliyor o
Dmttthemum Benim doktorum monurol diye tek kullanımlık bir antibiyotik verdi suya karıştırıp içiliyor reçetesiz alınamıyor tek kötü yanı 5 gün süren ishal yaptı bende benimki idrar kültürü ve tahlili ile anlaşıldı
ada58 Ecosss sürekli yaşadım sürekli enfeksiyon çıktı ve tekrarladı monurol şase ilaç içtim antibiyotik kullanmadım. ilaç geçirdi ama sürekli tekrarladı enfeksiyon
Ball1903 Den1z_21 şekeriniz yoksa yapın ama.1 bardak kaynamış suya 1 yemek kaşığı kuru dut ekleyip 5-6 dk kaynatin sonra süzün iliyinca yemekten yarım saat önce için acayip etkili ilk enfeksiyon kaptigimda 1 hafta da sifirlandi
Sedavarol Ball1903 Bende 29 haftalık hamileyim hamileligimden önde de vardı. şuan baya şiddetli kesin olarak geçiriyor mu bu kür?
Den1z_21 Ball1903 ben azerı oldugum ıcın dutun ne olduğunu anlıyamadım b7de pnu merde bula bılırımkı?
ada58 Ecosss idrar yaparken aşırı sancım oluyordu, karın ağrım oluyordu akıntım çoktu.her zamankinden daha sık çıkıyordum idrara bi de idrar var gibi his oluyordu ama yoktu
EsraBaykara Ball1903 kaç gün yaptınız? Ben de deneyim onu. Her ay benim de enfeksiyon çıkıyor. Monurol da pyeloseptyl de işe yaramadı hiç. Her enfeksiyonumda da aynı ilaçları veriyor enfeksiyon geçmiyor. Tek şikayetim idrarda koku olması. Yanma ağrı vs yok ama tahlillerde çıkıyor enfeksiyon.