Abide Merhaba , 37+4 te bebeğimin kilosu 3 kilo 30 gram bebeğim kız sizce normal mi , bebeğe sağlıklı kilo aldıran önerileriniz var mı 🤍
Ervaannesi Abide 3 kilo zaten iyi, neden kilo aldırmaya uğraşıyorsunuz ki? Benim de 37 de 3 kiloydu daha fazla almaz inşallah diyorum hep, normal doğumda çok zorlar. Daha 3 haftası var, o zamana kadar çokça alır yani
Gizem3517 Abide 35.Haftaya kadar herşey normal doğumu gösterirken 37+2 de sezeryan olacağımı öğrendim bence bebeğinizin kilosu gayet iyi maşallah 😇 Hamileliğimin en başından beri normal doğum istiyordum hatta normal olması için uğraşmaya başlamıştım ama 38+4 deyim bebeğimin kilosu fazla olduğu için ve suyum azalmadı sezeryan olacağım malesef imkanınız varsa normal doğurun bence herşeyin doğal yolu iyidir neticede sezeryan bir kurtarma ameliyatı
Neseeli Abide benim o hafta 3200 çıkmıştı 200 gram fazla, ama normal olan 3000 gram zaten kilo aldırmaya çalışmayın..
Abide Aslında bende normal olduğunu düşündüm ama doktor haftasının gerisinde deyince endişe duydum yoksa düşüncenize katılıyorum ama internet ten baktığımda aslında haftayla uyumlu gibi
Gizem3517 zehramiray hayır ama benim bebeğim maşallah 4 kiloya yakın normal doğum çok zor suyum da azalmadı rahimim normal bir gebeye göre daha büyük olduğu için sezeryan olmak durumunda kalıyorum hem suyum fazla hem bebeğim iri olduğu için doğum sonrası kanamamın duramayabilir olduğunu söylediler risk almak istemediler yoksa 35 e kadar herşey normaldi başı bile aşağıdaydı nazar değdi sanırım 😞