Merhabalar hanımlar şuan 16+5 haftadayiz 15+2 de doktorum ki bebek büyük ihtimalle dedi ayın 18 inde randevum var ilk gebeliğim benim ama 1 haftadır böyle karnımda hissediyor gibiyim yoksa yanılıyor muyum bilmiyorum kıpır kıpır içimde sizdede olan var mı böyle yoksa gerçekten bebegimin hareketleri mi bunlar ❤️😍