ikramomm Kesik boyunun altı normal ama üstü hafif kabardı ve sert doktoruma yazdım ama dönüş sağlamadı daha o zamana kadar burada da yaşayan varsa bilgi sahibi olmak istedim ☺️
4141 ikramomm sertleşmesi çok normal benimkide öyleydi bende endişe etmiştim ama sonradan geçti çok geçmiş olsun 🥰
ikramomm 4141 sağ tarafı daha sert geldi bana normalde sevindim peki hafif üstünde şişlik olması normal mi